F1 Unkarin GP 19.-22.7.2024 OPASTETTU!

Matkanjohtaja mukana!
Alk. 1.099 €

Unkarin GP, Hungaroring, Mogyoród

Koe upea Unkari, pääkaupunki Budapest ja jännittävä Hungaroringin F1-osakilpailu.

Unkarin GP on ollut F1-kalenterissa vuodesta 1986 lähtien. Kaikki F1-kisat on ajettu Hungaroringilla, joka on Monacon ja Singaporen jälkeen keskinopeudeltaan MM-sarjan kolmanneksi hitain rata. Ohittaminen Hungaroringin radalla on erittäin vaikeaa radan profiilin takia, niinpä aika-ajojen asetelma korostuu. Suomalaisista Mika Häkkinen on voittanut kilpailun kahdesti vuosina 1999 ja 2000, Kimi Räikkönen kerran vuonna 2005 sekä Heikki Kovalainen kerran vuonna 2008.

Lähde Lehtimäen matkaan kokemaan F1-huuma Unkarissa.  Suomalainen matkanjohtaja mukana matkalla!

Matkapäivät pe-ma 19.- 22.7.2024

Hinta alk. 1.099 €/hlö

Hinta sisältää
– Finnairin suorat reittilennot Helsinki-Budapest-Helsinki
– lentokenttäkuljetus Budapestissa
– majoitus kahden hengen huoneessa
– hotelliaamiainen
– kisakuljetukset Hungaroringin radalle lauantaina ja sunnuntaina
– suomalainen matkanjohtaja mukana matkalla

Lisämaksusta
–
F1-kisaliput
– huone yhden hengen käyttöön

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Lehtimäki Matkat

ma – pe 09.00-16.00 | Mon – Fri 09.00-16.00
Puh. 0201 557 900 | Tel. +358 (0)201 557 900
matkat@lehtimakimatkat.fi

La Prima Fashion Budapest

Sijainti: Hotelli sijaitsee kaupungin ydinkeskustassa. Tärkeimmät nähtävyydet sekä Vaci utca kävelykatu  ja Vörösmarty aukio ovat kävelyetäisyydellä. Hotellissa on kokoussali, ravintola ja kuntosali.

Huoneet: Hotellissa on 80 tyylikästä ja mukavaa huonetta.

Huoneiden varustus: ilmainen Wifi, kahvin- ja teenkeittomahdollisuudet, tallelokero, LCD TV satelliittikanavineen, yksilöllisesti säädettävä ilmastointi, minibaari, hiustenkuivaaja.

Osoite: Piarista u. 6., Budapest, 1052, Hungary

Estilo Fashion Hotel

Sijainti: Hotelli sijaitsee Budapestin keskustassa, Vaci utca kävelykadulla, lähellä kauppahallia, Gellert kylpylää, kansallismuseota.

Huoneiden varustus: Hotellihuoneissa kylpyhuone, WC, hiustenkuivaaja, tallelokero, wifi.

Osoite: Váci utca 83., Budapest, 1056, Hungary

Matkaohjelma Unkarin F1-kisamatkalle 2024

Pe 19. – Ma 22.7.2024

Pe
Finnairin lento lähtee klo 10.00 Helsingistä kohti Budapestia. Saapuminen Budapestiin klo 11.20.
Budapestin lentokentällä on matkanjohtajamme ryhmää vastassa. Bussikuljetus kentältä hotelleihin, joissa majoittuminen huoneisiin.

La
Hotelliaamiainen. Bussi tulee hakemaan ryhmän hotelleilta aamiaisen jälkeen. Kuljetus Hungaroringin kisaradalle. Päivä aikaa seurata harjoituksia ja aika-ajoja.
Paluukuljetus hotelleille lähtee F1-aika-ajojen jälkeen. Ilta vapaata aikaa.

Su
Hotelliaamiainen, jonka jälkeen lähtö bussilla Hungaroringin kisaradalle. Päivä aikaa seurata kisoja.
Paluukuljetus hotelleille lähtee F1-kisan jälkeen. Ilta vapaata aikaa.

Ma
Lähtö hotellilta lentoasemalle aamiaisen jälkeen noin klo. 9.30. Finnairin lento lähtee Budapestin kentältä klo 12.05 ja saapuu Helsinkiin klo 15.25.